Autor Wiadomość
moto-miś
PostWysłany: Sob 14:54, 05 Sty 2008   Temat postu:

Głosuje na f430 ponieważ jest on moim ulubionym autem ze stajni ferrari. Twisted Evil
redzi
PostWysłany: Śro 21:15, 12 Gru 2007   Temat postu:

ja głosuje oczywiście na piękne i niepowtarzalne ferrari f430.To po prostu ferrari ten czerwony kolor ten silnik te osiągi po prostu brak mi słów!!
robi
PostWysłany: Śro 19:25, 12 Gru 2007   Temat postu:

mi bardziej podoba się ferrari ma swój styl i siłe.A najważniejsze markę FERRARI
ferro
PostWysłany: Pią 0:32, 23 Lis 2007   Temat postu:

ferrari brzmi jak pomruk jego silnika cudownie bajecznie.............
szybki men
PostWysłany: Sob 22:07, 17 Lis 2007   Temat postu:

ja też głosuje na ferrari ponieważ kocham tą firmę i to jest mój ulubiony model!!!!!!!!!
motomaniak
PostWysłany: Śro 20:20, 14 Lis 2007   Temat postu: nic

Ja osobiście wybieram ferrari f430 ponieważ jest ładniejsze niż porsche no i to w końcu firma ferrari.Porsche też nie jest złe ale je wybieram porsche
motomaniak
PostWysłany: Śro 20:17, 14 Lis 2007   Temat postu: ferrari f430 vs porsche carrera gt

ferrari f430
samochód produkowany przez włoską firmę Ferrari, zaprezentowany podczas Geneva Motor Show w 2004 roku. Podobnie jak jego poprzednik 360 nazwę wziął od pojemności silnika - 4.3 l. Auto jest sprzedawane także w wersji Spider (roadster) z nieco gorszymi osiągami, wyścigowej Scuderia oraz torowej Challenge.
Osiągi:

* Prędkość maksymalna: 319 km/h
* Moc maksymalna: 483 KM
* 0-100 km/h: 3,9 s

Napęd:

* Typ silnika: V8




http://www.pistonheads.com/pics/news/12985/novitec-rosso-f430-03.jpg


carrera gt
Porsche Carrera GT - samochód sportowy produkowany w latach 2004 - 2006 przez niemiecką firmę Porsche. W 2000 roku na Geneva Motor Show pokazano prototyp oznaczony symbolem 980. Podwozie było nową konstrukcją, natomiast nadwozie pochodziło z drogowej wersji 911 GT 1 Evo. Prototyp posiadał wolnossący silnik V 10 o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 68 stopni, pojemności 5.5 l i mocy 557 KM. Bolid osiągał prędkość 334 km/h i rozpędzał się do 100 km/h w 4.0 s. Dwa lata później nastąpiła druga prezentacja Carrery GT, tym razem już modelu produkcyjnego. Przekonstruowano silnik. Był to nadal motor V 10, ale zwiększono pojemność do 5733 ccm. Zwiększyła się także moc auta do 612 KM osiąganych przy 8000 obr./min. Moment obrotowy wynosi 590 Nm przy 5750 obr./min. Hamulce to nawiercane, ceramiczne tarcze wentylowane o średnicy 380 mm z przodu i z tyłu. Na piasty założone są felgi 19x9.5 cala z przodu i 20x12.5 cala z tyłu, a na nie nałożone opony 265/35ZR19 Michelin Pilot Sport 2 z przodu i 335/30ZR20 Michelin Pilot Sport 2 z tyłu.

http://www.eauto365.com/images/tk/dezt/bigpic/porsche%20carrera%20gt.jpg

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group