 |
|
Autor |
Wiadomość |
motomaniak
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 14:09, 28 Paź 2007 |
 |
Wymagania stawiane konstruktorom tego demona były bardzo duże: zwrotność taka jaką mają "600" Supersport, potężna moc zdolna rozpędzić pojazd do ponad 300 km/h, a przy tym bardzo małe opory powietrza i jednocześnie świetna stabilność. Walcząc z oporem aerodynamicznym, konstruktorzy wpadli na pomysł nowego typu ramy - skorupowej, zwanej czasem klatkową, odlanej ze stopu aluminium. Połączenie główki ramy z łożyskowaniem wahacza przebiega nad silnikiem (a nie po jego bokach tak jak w ramie grzbietowej). Dzięki temu uzyskano węższą bryłę motocykla, a tym samym mniejszy współczynnik Cx. Zwrócono również uwagę na detale: lusterka wsteczne są bardziej aerodynamiczne, a stateczniki (małe skrzydełka na bocznych owiewkach) poprawiają stabilność jazdy z dużą prędkością.fotki: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Radosny
początkujący
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany:
Czw 16:08, 03 Sty 2008 |
 |
Niezłe demonki, mają kopa. Suzuki ninja jest moim ulubionym motorem, również kawasaki ninja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |